ORIS Tandlægerne er i vækst, og vi er altid på udkig efter kvalificerede kolleger. Du kan se vores ledige stillinger her.
Finder du ikke et ledigt job, der passer til din profil, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning
Du kan også oprette en jobagent, så du bliver kontaktet, når det kommer en jobmulighed, der matcher din profil
Hvert år afholder vi en ORIS Academy dag for alle ORIS-klinikker. Det er en fantastisk dag, hvor mere end 200 kollegaer mødes til en fagdag fyldt med spændende kurser.
Kursuskataloget for 2024 er netop sendt ud til klinikkerne, og mere end 20 kurser venter på dem. Der er kurser til alle faggrupper, og emnerne er mange: bidfunktion, mental robusthed, periimplantitis, fortandsplast, TRIOS, adfærdspsykologi, tandlægeskræk, provisorier og protetik, TRIOS, mundhygiejnekontroller, tandlægeskræk og meget mere.
Hos ORIS Tandlægerne tror vi på, at tandsundhed er meget mere end blot at undgå huller i tænderne. Magasinet ”Tandsundhed” er udarbejdet med et ønske om at højne sundheden. Ikke bare tændernes sundhed, men hele kroppens sundhed. Vi ved nemlig, at den almene sundhed er tæt forbundet med tandsundheden. Mange er måske ikke fuldt opmærksomme på, hvor stor en del af kroppens samlede funktion der udspringer fra munden.
Du er velkommen til at tage et eksemplar af magasinet med hjem, næste gang du er på en af vores klinikker. Ellers kan du læse det her.
Stærke faglige og sociale fællesskaber
På alle ORIS klinikkerne prioriterer vi at have en god dagligdag med et godt og kollegialt arbejdsmiljø kombineret med høj faglighed. Vi har det godt sammen og vi lærer af hinanden, sparrer med hinanden og lærer fra os.
Årlig trivselsmåling
Hvert år gennemfører vi en trivselsmåling blandt alle medarbejdere på klinikkerne. Analysen gennemføres af Rambøll. På baggrund af resultaterne fra analysen laver hver enkelt klinik en plan for at kunne fastholde eller forbedre den allerede høje tilfredshed blandt medarbejderne.
Medarbejdertrivsel er et stort fokus for ORIS, og derfor er vi også meget stolte af, at vores mange anstrengelser giver pote. I analysen fra 2021 er vi kommet ud med det bedste resultat nogensinde – og det er endda med udgangspunkt i et højt niveau fra årene før.
I 2021 havde vi en loyalitetsscore blandt alle ansatte på 4,5, hvor 5 er det højeste. Det er vi utrolig stolte af ligesom vi er stolte af, at tilfredshedsgraden ligger på 4,3 hvor 5 er det højeste. På tilfredshedsgraden har vi forbedret os med 0,2 i forhold til 2020 – og vi arbejder målrettet på at fastholde eller forbedre den udbredte tilfredshed.
Du kan læse mere om trivselsmålingen her.
Vi investerer i vores medarbejderes udvikling. Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du starter hos os, men vi vil meget gerne investere i, at du kan blive endnu bedre. Vi tilbyder bl.a:
Nicole Kynde har i den grad fundet den rette hylde som tandklinikassistent, og hun ser ind i en fremtid, hvor dørene til både job og videreuddannelse står helt åbne. Hun har gennemgået et elevforløb og er nu fastansat klinikassistent. Og derudover har hun været så god, at hun i slutningen af 2021 modtog HANSENBERG-medaljen.
Du kan læse mere om at være klinikassistent hos ORIS i artiklen her >>
ORIS Tandlægerne henvender sig til de patienter, der kerer sig mest om deres tandsundhed. Derfor er vores klinikker typisk større klinikker med det mest moderne udstyr til rådighed.
Vi ønsker at være forrest på det digitale område. Både for at kunne give patienterne den bedst mulige behandling, men også for at kunne give medarbejderne de bedst mulige betingelser.
En helt central del af ORIS Tandlægerne er at vi sætter patienterne i centrum.
Vi lytter til deres ønsker og behov og vi udarbejder planer for dem – og sammen med dem. Og så giver vi os god tid til patienterne, så de får de bedst mulige oplevelser hos os.
Hos ORIS er en af de helt centrale grundsten vores værdi om at skabe “Det gode klinikliv”, hvor man fungerer som et velmotiveret team med et stærkt fagligt og socialt miljø. Vi er helt overbeviste om, at engagerede og motiverede medarbejdere er en afgørende faktor for, at patienterne får gode oplevelser. Og tilfredse patienter er netop er en anden af vores grundlæggende værdier …
Som noget nyt har vi forsøgt at gribe forebyggelse af arbejdsskader og stress lidt anderledes an – i første omgang med yoga, som er kendetegnet ved at det:
Yoga kan på denne måde være med til at sikre endnu bedre trivsel på klinikken – og en hverdag hvor alle bevarer deres sunde krop og sjæl.
ORIS Tandlægerne bygger på 3 grundlæggende værdier
Vi arbejder målrettet ud fra den filosofi, at ved at efterleve disse 3 værdier, har vi de bedste forudsætninger for at skabe en god arbejdsplads og give gode oplevelser til patienterne. For os at se er motiverede, engagerede og fagligt stolte medarbejdere en forudsætning for, at vi kan skabe de gode oplevelser for patienterne. Og derfor gør vi rigtig meget for at sikre netop dette.
Hvert år samles alle ansatte i ORIS en hel dag til information om hvordan det er gået siden sidste år, hvilke nye klinikker der er kommet med i ORIS familien, socialt samvær og faglige indlæg.
En dag hvor du lærer en masse af dine kollegaer på de andre klinikker at kende, hvor der kan udveksles erfaringer og hvor der er mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.
På ORIS Dagen 2022 var vi mere end 200 ORIS ansatte samlet på Scandic i Kolding. Vores direktør Søren Bach fortalte om rigets tilstand og hvordan vi ser fremtiden for både branchen og os selv. Derudover var der der faglige sessioner for alle faggrupper. Vi har den tilgang, at vi hver især uddanner os til noget forskelligt, så vi sammen kan det hele. Så der var 17 forskellige indlæg af 1 1/2 times varighed med fokus på tandfaglige emner. Vi havde en dag med godt humør, god stemning og masser af snak på tværs af klinikkerne.