Det er dig, det handler om, og vi vil alle gøre vores bedste for, at du føler dig godt tilpas i gode omgivelser og får en optimal behandling. Vi er et godt sammenspillet team med mange års erfaring.
Den 1. januar er tandlæge Jesper Nordholm-Carstensen gået på pension. Læs mere her

Klinikejer



Tand- Mund- og Kæbekirurgi

Tand- Mund- og Kæbekirurgi






Efter snart 40 år som tandlæge er tiden kommet til et nyt kapitel i mit liv. Den 1. januar 2026 lagde jeg tandlægetøjet på hylden og påbegyndte tilværelsen som pensionist. Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige jer alle en hjertelig tak. Det har været et stort privilegium at følge jer gennem årene – nogle gennem få besøg, andre gennem årtier. Jeg har sat enormt stor pris på jeres tillid, samarbejde og alle de mange gode samtaler, som har gjort hverdagen på klinikken både meningsfuld og fornøjelig.
Når én epoke slutter, begynder en ny. Derfor er det mig en stor glæde at kunne fortælle, at klinikken har ansat en ny dygtig tandlæge, som fremover vil tage sig rigtig godt af mine patienter.
Jeannett Vinther har været tandlæge i 21 år – heraf 17 år i Lyngby – og hun kommer med en solid faglighed og en varm tilgang til sit arbejde. Det er meget vigtigt for hende, at hver enkelt patient føler sig tryg og godt tilpas i tandlægestolen, så den bedste behandling kan opnås.
Jeannett har stor erfaring med at hjælpe patienter med tandlægeskræk, så hvis du synes, det kan være svært at gå til tandlæge, vil hun være et særligt godt match. Jeg overlader jer trygt i hendes hænder og er sikker på, at hun vil blive et stort aktiv for klinikken.
De bedste hilsner
Jesper Nordholm-Carstensen
ORIS Tandlægerne Lyngby
Jernbanepladsen 10, 2. sal
2800 Kgs. Lyngby
CVR: 39774747